Forum KyotoTeam Strona Główna

KyotoTeam

 

SWAP silniczków elektrycznej regulacji reflektorów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KyotoTeam Strona Główna -> Zrób to sam!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
89iwan
Elita



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górażdże,Otmęt

PostWysłany: Czw 12:13, 18 Sie 2011    Temat postu: SWAP silniczków elektrycznej regulacji reflektorów

Reflektory które ja zakupiłem miały regulacje manualną,
a że człowiek przyzwyczaja się do luksusu :-P
postanowiłem moje nowe lampy przerobić pod silniczki
OEM lampy z regulacją mają otwór przez który nagwintowany
pręcik z silniczka łączy się z odbłyśnikiem,kręcąc się
ustawia lampę niżej bądź wyżej.Moje nowe lampy nie miały
tego otworu więc zabrałem się do roboty:
1.Narzędzia:brzeszczot,lutownica,kombinerki,śrubokręt krzyżakowy
i coś do odkręcenia starych lamp(nie pamiętam jaki klucz)
dziesiątka do odkręcenia zderzaka bo bez tego się nie obędzie
2.Bierzemy nowe lampy i odcinamy ten kapsel od regulacji manualnej

3.oczom naszym ukazuje się takie oto cuś

bierzemy lutownice w dłoń i przedostajemy się do środka lampy
robiąc ładny okrąg dookoła uciętego pręta na którym był kapsel

4.wykręcamy ten pręcik i właśnie zrobiliśmy miejsce pod silniczki

to się nazywa redukcja masy :-D

5.Teraz bierzemy OEM lampy i odkręcamy plastikową obudowę silniczków
są tam bodajże 4 śrubki

6.odkręcamy "ten" pręcik kombinerkami,(palcami nie polecam bo ciężko
chwycić ,poza tym kilkanaście razy trzeba tym obrócić by odkręcić)
oraz sam silniczek 3 lub 4 śrubki(nie pamiętam-trochę temu to robiłem)

7.Wyciągnięty silniczek

montujemy do nowych lamp wkręcając "ten"pręcik w przygotowane miejsce:

...przykręcamy do lampy,przykręcamy obudowę.Tak to powinno wyglądać

7.lecimy do auta zakładamy,podpinamy kostkę,składamy auto i udajemy
się na jakąś stacje diagnostyczną w celu wyregulowania światełek co
by innych nie oślepiały.Oczywiście przycisk powinniśmy mieć na samej
górze.Przy dokręcaniu silniczków zwróćcie uwagę czy nie wycieliście
za dużo plastiku jak wycinaliście kapsel,jeśli tak to polecam uszczelnić
miejsce połączenia lampy i silniczka silikonem czy czym tam uważacie.
W przeciwnym wypadku lampa będzie miała tendencje do parowania w
deszczowe i mgliste dni.
Mam szczerą nadzieję że komuś kiedyś się przydadzą moje wypociny
Miłego czytania ;-)


Ostatnio zmieniony przez 89iwan dnia Nie 11:20, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KyotoTeam Strona Główna -> Zrób to sam! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin